Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Reklam

Länsförsäkringar föredrar Doberman

Publicerad: 22 Maj 2012, 07:02

Doberman blir Länsförsäkringars digitala huvudbyrå. Uppdraget går ut på att hjälpa till med kundinsikter, strategisk innovation och design av digitala tjänster.


Ämnen i artikeln:

Länsförsäkringar

– Det vi värderar högt med Doberman  är deras arbetssätt och metoder för att arbeta med utgångspunkt i  kundernas behov och drivkrafter, Susanne Bergh, Internetchef på  Länsförsäkringar i en kommentar.

Länsförsäkringar består idag av  23 självständiga och lokala försäkringsbolag och erbjuder ett brett  sortiment av bank- och försäkringstjänster för såväl privatpersoner som  företagare.
– Vårt uppdrag ska ge Länsförsäkringar stärkta medel  att arbeta kundcentrerat i sin affärsutveckling i såväl digitala som  övriga kontaktpunkter", säger Magnus Bergmark, strateg på Doberman i en  kommentar.

Doberman har också kunder som KF Media, Sats, DN, SVT, PwC och Sveriges Radio.

Karl-Johan Byttner


Ämnen i artikeln:

Länsförsäkringar

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.