Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Lek- och lustfyllt när Apotek Hjärtat lyfter sexleksaker

Publicerad: 5 Juni 2017, 11:01

Foto: Bsmart

Lek med klassisk säljcopy i Apotek Hjärtats kampanj för sitt sexleksaksutbud.


Ämnen i artikeln:

Apotek HjärtatÅkestam HolstReklam

I en ny kampanj från Åkestam Holst vill Apotek Hjärtat lyfta fram sitt utbud av sexleksaker. Kampanjen leker med klassiska säljrubriker och kommer att synas digitalt, i magasin samt i Stockholms tunnelbana.

– Sex är sunt och har bevisade hälsoeffekter, oavsett om man har det med sig själv eller någon man tycker om. Det känns som en självklarhet för oss att lyfta även denna del av vårt breda sortiment, säger Sanna Hansen, chef kampanj och varumärke på Apotek Hjärtat.

– Det är en nytolkning av kom och köp, med en passande twist. Vi hoppas att kampanjen ska bidra ytterligare till bilden av hjärtat som ett ärligt, öppet och modernt apotek, säger Lisa Vaccino, AD på Åkestam Holst.

Uppdragsgivare:
Fredrik Kullberg och Sanna Hansen, Apotek Hjärtat

Byrå:
Åkestam Holst

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.