Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Levererar jordtips till gröngölingen

Publicerad: 2 april 2015, 08:50

Ger Gröngölingen tips.

Trädgårdsmästaren, balkongnjutaren och mästerkocken får planteringstips via Jordväljaren. Kampanjen är gjord för Hasselfors Garden och skapad av reklambyrån Ord & Bild.


Ämnen i artikeln:

Ord&Bild

Lagom till våren passar Hasselfors Garden på att gå ut med sin kampanj. Genom att svara på en fråga erbjuds tips för vilken typ av jord som är lämplig och hur planteringen görs bäst.

– Vi vill ta tillvara på människors odlarlust och har med glimten i ögat försökt ringa in olika odlartyper efter ambition och behov. Med lite tips och trix blir det roligare att inta trädgården eller balkongen, säger Åsa Klarén, ad på Ord & Bild.

Arbetsgrupp:
Hasselfors Garden:
Nina Kinnunen, Marketing Communicaation manager
Pia Holmberg, Senior garden specialist
Marika Martin, Marketing Communications Coordinator

Ord&Bild Reklambyrå:
Art Director: Åsa Klarén
Copywriter: Mats Åstrand
Projektledare: Peter Jansson Ling
Produktionsledning: Malin Lundqvist
Illustratör: Anna Kuzmeniuk
Webbdesign: Mikael Nilsson
Front end utveckling: Fredrik Nilsson
Webbutveckling: Stefan Ledin
Formgivning/Origina: Robin Fredholm, frilans

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Ämnen i artikeln:

Ord&Bild

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.