Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 26 november 2018, 14:19
Urbanears lanserar nytt varumärkesintiativ med artisten och konstnären Joy M'Batha.
Ämnen i artikeln:
ReklamHörlursvarumärket Urbanears började i våras att samarbeta med Joy M'Batha för lanseringen av högtalaren Lotsen. Nu fortsätter smarbetet under initiativet "Listen to Yourself". Varumärksinitiativet innebär bland annat att Joy är med och utformar utseendet på Urbanears högtalare och hörlurar, bland annat Plattan 2 Bluetooth och Stammen och Baggen.
– Skapande har alltid varit mitt sätt att hantera vad jag gått igenom. Ibland är det
musik, ibland är det konst. Jag gör det inte för någon annan. Jag är bara mig själv,
och det har jag alltid varit. För mig är det precis vad Listen to yourself handlar om.",
säger Joy M'Batha, i ett pressmeddelande.
Samarbetet kommer även resultera i en film med Joy produceras av Grammis-nominerade regissören Nicolina Knapp, samt en konstutställning på Snickarbacken 7 i Stockholm 23-29 november.
– Joy personifierar verkligen hela konceptet 'Listen to yourself'. Urbanears är stolta att fortsätta samarbeta med Joy som genom sitt individuella uttryck och kreativitet inspirerar till att lyssna till sig själv, våga vara den man är och visa detta, kommenterar Ida Holmén, Global PR Manager.
Ämnen i artikeln:
Reklam