Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Livsmedelskedjor

Publicerad: 25 oktober 2011, 14:06

Patrick Grabenbauer, Willys, är årets bästa marknadschef i kategorin Livsmedelskedjor. Då han inte kunde närvara mottog Jerker Fagerström hans pris. – Otroligt roligt att Willy's får stå som vinnare här i kväll, sa han.


Patrick Grabenbauer

Patrick Grabenbauer sa inför 101 Marknadschefer att han är nöjd med året så här långt:
– Vi levererade ett starkt resultat första halvåret. Kommunikativt har vi fortsatt att fokusera på vårt kärnerbjudande; Sveriges billigaste matkasse, men även på mervärden som kvalitet, bredd i sortimentet och miljö.

Willy´s samarbetar med DDB (reklambyrå), Bright Media (Mediebyrå) och Cohn & Wolfe (pr-byrå).

Citygross marknadschef Johan Johnsson blev tvåa i kategorin och Patrik Hjert, Vi, tog tredejeplatsen.

Christian Ström

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.