Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag22.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Loka kör kampanj via Snapchat

Publicerad: 25 Februari 2014, 15:40

Nya smaker avslöjas bakom pussel.

Loka använder det sociala nätverket till att avslöja nya smaker på vattnet.


Ämnen i artikeln:

TBWALoka

De hemliga smakerna avslöjas genom att lägga pussel med hjälp av det sociala nätverket Snapchat. Där går det att skicka bilder till varandra som försvinner efter tio sekunder.  

Kampanjen utnyttjar användarnas tendens till att fuska genom att skärmdumpa bilderna innan de försvinner.  

När alla tusen pusselbitarna är lagda avslöjas årets kampanjsmaker.  

Kampanjen har tagits fram av reklambyrån TBWA. Produktionsbolag är Earth People.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Ämnen i artikeln:

TBWALoka

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.