Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 7 juni 2016, 09:28
Johan Hurtig ballar ur med en Loka i handen.
Foto: Kampanjbild/Loka
Vatten som smakar chokladboll, pannacotta och frozen yoghurt, är inte det lite too much? Den självinsikten är central i Lokas nya kampanj.
Loka lanserade sina tre nya smaker Chokladboll, Mango Pannacotta och Hallon Frozen Yoghurt inom Loka likes-konceptet med hjälp av Facebook Live. Nu följs det upp med tre reklamfilmer som anspelar på uppfattningen om att smaksättningen kanske har gått lite för långt nu.
Kampanjen heter "TooMuch" och filmerna utspelar sig i en extremt färgglad game show-miljö med en sprallig Johan Hurtig som programledare, där de tävlande gissar smaken på de nya Loka-varianterna. Filmerna ska gå från och med nu och hela sommaren ut.
Reklambyrån Holy har tagit fram kampanjen. Produktionsbolag var Crosby. Se en av filmerna nedan.
Mårten Färlin