Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Lowe Brindfors gör kampanjen för Guldägget

Publicerad: 17 oktober 2013, 09:24

Från vänster: Sui-King Poon, produktionsledare Guldägget, Linda Nilsson, projektledare Guldägget, Daniel Smedfors, projektledare Lowe Brindfors, Jessica Bjurström, VD Sveriges Kommunikationsbyråer, Malin Marklund, produktionsledare Lowe Brindfors, Oscar E

Lowe Brindfors som får uppdraget att göra Guldäggskampanjen för 2014. Galan hålls till våren.


Ämnen i artikeln:

Lowe BrindforsGuldäggetKOMM

– Det är naturligtvis ett hedersuppdrag för oss på Lowe Brindfors. Samtidigt  är det kittlande då detta är en kampanj riktad in i branschen, mot oss  själva och våra kollegor. Därför nagelfars den extra. Härligt med sådan  stimulans, säger Daniel Smedfors, projektledare Lowe Brindforsi ett pressmeddelande.

– Lowe Brindfors  har det senaste året påvisat en stark vändning. Den motor, och öppenhet  för nya tankar som resan inneburit är spännande att få ta del av. Min  förhoppning är att man med omsorg om historien, kombinerat med blick för  framtiden, även ska ta sig an branschens årliga kreativitets-audit,  säger Jessica Bjurström, vd på Komm.

Arbetsgruppen från Lowe Brindfors:

Daniel Smedfors, projektledare
Desiré Engström, copywriter
Malin Marklund, produktionsledare
Oscar Erlandsson, planner
Rikard Linder, art director

Bidragsinlämningen öppnar den 9 december med deadline den 29 januari.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.