Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 3 december 2014, 16:12
Milk har skapat en kampanj där man kan få sitt eget budskap framfört av en levande luciakör och därefter sprida det vidare via sociala medier. Man påminns också om att rösta på just sin favoritlucia.
Ämnen i artikeln:
Milk"Sugen på att se Interstellar i kväll. Lär vara asfet".
Så lyder ett av de budskap som har skickats in till lussekören.
Milk ligger bakom kampanjen.
I kampanjen påminns man även att gå in och rösta på sin favorit bland luciakandidaterna – varje röst ger pengar till Drottning Silvias barn- och ungdomssjukhus, som jobbar med att få sjuka barn att tänka på något annat för en stund.
Här kan du läsa mer om kampanjen, skriva in dina egna budskap och även lyssna på andras meddelanden.
www.luciabudskapet.se
Arbetsgrupp:
Uppdragsgivare:
Göteborgs Lucia/Insideout
Arbetsgrupp Milk:
Projektledare: Anna Reynold
Produktionsledare: Björn Lind
Originalare: Anna Allén
Art direktor: Gunnar Skarland
Digital kreatör: Axel Tagg
Copywriter: Torkel Norling
Eventkoordinator: Jessica Forsman
Digital produktion: Lundgren+Lindqvist
Filmteknik: tre14
Kör: elever och lärare från Partille Gymnasium
Karl-Johan Byttner
Ämnen i artikeln:
Milk