Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag05.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Lussesuccé för Pressbyrån

Publicerad: 17 Januari 2011, 15:01

Pressbyrån gick ut i en stor kampanj för sina lussekatter i julas. Den visar sig nu ha varit en stor framgång.


Ämnen i artikeln:

Pressbyrån

Pressbyråns Lussekalender - en del i kampanjen.

Resume.se har tidigare skrivit om Pressbyråns kampanj för sina lussekatter. Nu är allting färdigräknat och enligt företaget satte man rekord i antal sålda bullar.

Under perioden november till nyår sålde Pressbyrån 471 262 lussekatter. Målet på 400 000 sålda (en ökning med 75 procent mot föregående år) överskreds alltså med råge.

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Pressbyrån

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.