Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 6 Maj 2015, 12:14
Vatten som sköljer över människor och flaskor är genomgående för kampanjens alla enheter.
För ett år sedan tog M&C Saatchi hem Ramlösa som kund. Nu kommer byråns första kampanj som ska lansera vårens nya smaker.
Ämnen i artikeln:
M&C SaatchiI vår lanserar Ramlösa fyra nyheter; smakerna RoseBerry och LemoNice samt två nya produkter i en helt ny kategori speciellt framtagna för att passa bra till mat.
Utgångspunkten i M&C Saatchis första kampanj på insikten om känslan som uppkommer när man dricker Ramlösa. Genomgående för kommunikationen i alla kanaler är ett tydligt visuellt element: vatten som sköljer in över både flaskor och människor.
– Vi är inne i en mycket spännande förändring där vi vänder oss mot en yngre målgrupp än tidigare, något som avspeglas i den nya kommunikationen. Det vi vill förmedla är framförallt den härliga, svalkande känslan av törstsläckning. Det har varit en rolig resa tillsammans med M&C Saatchi och kul att sätta ett första nytt avtryck i marknaden, säger Maria Engelbrekts, brand manager på Carlsberg Sverige i ett pressmeddelande.
Bakom produktionen av filmerna stpr Colony, Indio och C2
Ämnen i artikeln:
M&C Saatchi