Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Make Your Mark gör magasin för Mitsubishi

Publicerad: 15 september 2014, 09:39

Mitsubishi väljer att samarbeta med contentbyrån Make Your Mark för kundtidningen Mitsubishi Motors Magazine. Innehållet kommer bli en blandning av information om bilmodellerna, reportage och intervjuer.


Ämnen i artikeln:

MitsubishiMake Your Mark

Med Mitsubishi Motors Magazine vill företaget skapa ett mervärde genom att ge kunden inspiration och en upplevelse utöver den traditionella försäljnings- och servicedialogen.

–Vi ville skapa ett nytt och modernt magasin för våra kunder som både innehåller information om våra produkter och levererar intressant lifestyle-läsning, säger Daniel Widigs, marknadschef på Mitsubishi Motors, i ett pressmeddelande.  

Magasinet kommer ges ut två gånger per år.

– Det går väldigt bra för Mitsubishi just nu, och företaget har mycket spännande saker på gång. Det ger bra underlag till det magasin vi tagit fram, samtidigt som Mitsubishi varit tydliga med att de vill ha ett magasin som bjuder läsarna på ett rejält mervärde och mycket inspiration, långt utanför det som händer just inom Mitsubishis egna värld, säger Anders Ingårda, vd på Make Your Mark, i ett pressmeddelande.

Contentbyrån Make Your Mark jobbar sedan tidigare med kunder som KappAhl, NK, Vällingby City och AMF Fastigheter.

Susanna Sköld

Ämnen i artikeln:

MitsubishiMake Your Mark

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.