Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Masscreation ska stärka varumärket – genom pr-byrå

Publicerad: 3 december 2014, 15:42

Reklambyrån Masscreation har valt EditK som pr-partner. Edit K ska arbeta med både strategiskt och operativt pr-arbete för att stärka Masscreation som varumärke och på så sätt locka fler kunder.


Ämnen i artikeln:

Patrik Rustman

– Gränserna mellan marknadsföring och PR kan ofta vara mer än otydliga. I  EditK har Masscreation hittat en perfekt partner, kommunikativt och  kreativt, både för egen del och för våra kunder, säger Patrik Rustman,  vd på Masscreation i en kommentar

Masscreation är en fullservicebyrå som grundades 2009 och har 15 anställda i Stockholm.

Byrån har idag kunder som Telge Energi, Betsson, Jetpak, Crucell och NordicBet.

Edit K grundades av medieentreprenören Edit Künstlicher under 2013 och arbetar med kreativa lösningar inom traditionell pr, event och sociala- och digitala medier.

– Att få arbeta tillsammans med erkända och duktiga kommunikatörer som  Masscreation känns som grädde på moset i ett redan roligt uppdrag, säger  Edit Künstlicher, grundare på EditK i en kommentar.

Edit K har idag kunder som Ulrika Davidsson, Gabriel Forss, Tukan och Liber.

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

Patrik Rustman

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.