Reklam
MediaMonks prisas som årets digitala byrå
Publicerad: 30 oktober 2017, 13:04
Foto: Faksimil
MediaMonks prisas som årets digitala byrå vid Ciclope Festival 2017.
Sedan 2010 har Ciclope Festival i Berlin prisat hantverket hos byråer och de uttag som producerats under det gångna året.
I år vinner svenska MediaMonks pris som årets digitala byrå i Europa. Byrån prisas även med ett Grand Prix i kategorierna digital craft och real-time VR för sin VR-kampanj för Audi, "Enter the Sandbox".
– Vi tackar ödmjukast för äran det innebär att få ha plockat upp ett Grand Prix i Digital Craft och i Real-Time VR. Det är ett fantastiskt erkännande från branschkolleger, inte minst med tanke på all den talang och det hårda arbete som investerades i det här projektet. Jag vill även rikta ett stort tack till Pol, både för uppdraget, men framförallt för ett magiskt samarbete, berättar Pasi Helin, partner och CCO på MediaMonks.
"Enter the Sandbox" har tidigare prisats med bland annat ett guld i Cannes.