Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag28.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Miami och Raket Prickar Påsken

Publicerad: 27 Mars 2013, 13:26

Reklambyrån Miami och webbyrån Raket har utvecklat en rikstäckande spelkampanj för Steen & Ströms köpcenter lagom till påsken.


Ämnen i artikeln:

Miami

Fastighetsbolaget Steen & Ström har tio köpcenter i Sverige. Tillsammans med Miami och webbyrån Raket har de tagit fram ett äggspel som riktar sig till konsumenter i varje köpcenters respektive närområde.

Spelet, "Pricka Påsken", innehåller 100 ägg och är anpassat för olika digitala plattformar och operativsystem. Det innehåller både rörlighet och ljud. Varje dag mellan 25 mars och 1 april utses en vinnare som inkasserar ett presentkort hos sitt lokala köpcenter.

- Av tradition brukar köpcenter annonsera de stora helgerna med rätt traditionella kampanjer. Därför tycker vi att man tillför bra mycket mer med ett spel vad det gäller kundupplevelse och interaktion. Med Pricka Påsken styrs besöken via våra köpcenters Facebooksidor och vi får en helt annan möjlighet att prata med våra kunder, berättar Jörgen Törnqvist marketing manager på Steen & Ström Sverige AB i ett pressmeddelande.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

Miami

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.