Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 30 mars 2017, 08:18
Systrarna Lejonhjärta.
Foto: Pauline Suzor
Max Factor lanserar nu kampanjen #myfactor som ska hylla den personliga skönheten tillsammans med kända skandinaviska kvinnor.
Ämnen i artikeln:
ReklambyråerArtisten Miriam Bryant samt sociala medier-fenomenen Victoria och Elizabeth Lejonhjärta blir frontpersoner i den nya kampanjen #myfactor där de delar med sig av sin syn på personlig skönhet. Målet är att få varje kvinna att inse att inse att hon har något speciellt, något att vara stolt över.
– Bland de mest kraftfulla insikter vi har är den om att vårt värde inte sitter i vår förmåga att uppnå förväntningar och krav från omvärlden, och det är något vi vill dela med oss av. För oss handlar den här kampanjen om att man kan älska sig själv oberoende av hur väl ens kropp eller person förhåller sig till normer, och det känns viktigt, säger Elizabeth och Victoria Lejonhjärta i en kommentar.
Kampanjen lanseras imorgon kommer även gå i Norge och Danmark. Byrå är Patriksson Communication.
Se kampanjfilmen här nedan.
Ämnen i artikeln:
Reklambyråer