Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Reklam

Moderaternas eftervalskampanj

Publicerad: 30 September 2010, 11:49

Moderaterna gjorde en massiv marknadsföringsinsats – inför valet. Nu kommer eftervalskampanjen – där partiet försöker locka nya medlemmar.


Ämnen i artikeln:

Val 2010Moderaterna

Moderaternas partisekreterare Per Schlingmann presenterade eftervalskampanjen i dag, vid en pressträff på partiets riksdagskansli.

”Tack för förtroendet att leda Sverige under de kommande fyra åren. Vi kommer nu att ta ansvar för hela Sverige och alla väljare.Vi sätter jobben först och vi fortsätter att ta ansvar för den ekonomiska återhämtningen. Vi vill gärna bli fler. Bli medlem i nya moderaterna och hjälp oss att utveckla Sverige till ett ännu bättre land”, står det på en av reklamenheterna.

– Moderaternas företrädare runt om i landet kommer att möta väljarna med just det här budskapet, säger Èvin Khaffaf, presskontakt för Per Schlingmann.

Enheterna ska också spridas via sociala medier.

Kampanjen är gjord av Moderaterna själva – utan hjälp av reklambyrån Storåkers McCann.

Magnus Helander


Ämnen i artikeln:

Val 2010Moderaterna

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.