Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag27.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Nine Yards ingår partnerskap med idol

Publicerad: 7 Juni 2012, 09:49

Nine Yards vd Janne Börge träffar ett samarbetsavtal med sin idolbyrå Jack Mortoin.

Foto: Pressbild.

Den svenska brand-experience-byrån Nine Yards har inlett ett strategiskt partnerskap med en global motsvarighet – Jack Morton Worldwide. Byrå är en inspirationskälla för Nine Yards.


Ämnen i artikeln:

Nine Yards

Nine Yards har kunder som Ernst & Young, Volkswagen, Samsung och Carlsberg.

Det  strategiska partnerskapet med Jack Morton innebär att de båda byråerna  kan dra nytta av lokalt know-how samt Jack Mortons internationella  räckvidd:
– Vi har alltid gillat att arbeta med skandinaviska  varumärken och anser oss passa bra såväl kulturellt som kreativt för den  här marknaden, säger Julian Pullan, ordförande för EMEA Regionen på  Jack Morton i en kommentar.

Nine Yards vd Janne Börge ser storbyrån som lite utav en idol:
–  Jack Morton är den ledande internationella brand-experience-byrån och  en stor inspirationskälla för Nine Yards, säger han i en kommentar.

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

Nine Yards

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.