Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Reklam

Nio chanser till lejon i Media

Publicerad: 21 Juni 2016, 08:28

Le Bon har flest chanser att vinna i Mobile.

Foto: Julia Lundin

INGO får flest nomineringar i kategorin Media, två för "The Swedish Number" och tre för Lidl-kampanjen Le Bon.


Ämnen i artikeln:

The Swedish NumberIngoCannes Lions 2016

Liksom i många andra av Cannes Lions kategorier är det Forsman & Bodenfors som får näst flest nomineringar bland de svenska byråerna. I Mobile får de två nomineringar för appen "Slow Down GPS".

Totalt har 267 bidrag nominerats i kategorin och vinnarna presenteras under prisutdelningen i morgon kväll.

Svenska bidragen som kan vinna:

Kampanj Kund Byrå   LE BON LIDL INGO Stockholm   THE SWEDISH NUMBER SWEDISH TOURIST ASSOCIATION INGO Stockholm   SLOW DOWN GPS IF INSURANCE FORSMAN & BODENFORS Gothenburg   LE BON LIDL INGO Stockholm   SLOW DOWN GPS IF INSURANCE FORSMAN & BODENFORS Gothenburg   #BIKEMYTIGHTS PIERRE ROBERT ORKLA OMD Stockholm   THE HOUSE OF CLICKS HEMNET PRIME Stockholm   LE BON TV HIJACK LIDL - DISCOUNT FOOD TORE INGO Stockholm   THE SWEDISH NUMBER SWEDISH TOURIST ASSOCIATION INGO Stockholm

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.