Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 16 juni 2013, 09:40
Catacombo Sound System.
I dag drar Cannes Lions-festivalen igång på allvar. Nu kommer nomineringarna i Direct-kategorin. Sverige har 9 vinstchanser.
Ämnen i artikeln:
Cannes LionsÅkestam Holst har fyra nomineringar i Direct-kategorin. Två av dem är för kampanjen Catacombo Sound System för kunden Pause Ljud & Bild. De har också nomineringar tillsammans med Pressbyrån och Swebus. Därmed står byrån för knappt hälften av de svenska nomineringar i kategorin.
DDB Stockholm har två nomineringar. Båda med kunden Bonnier Konsthall. Forsman & Bodenfors, INGO och Ester har varsin nominering.
KampanjKundByråCATACOMBO SOUND SYSTEMPAUSE HOME ENTERTAINMENTÅKESTAM HOLST StockholmTHE TRAIN SWITCHSWEBUSÅKESTAM HOLST StockholmCATACOMBO SOUND SYSTEMPAUSE HOME ENTERTAINMENTÅKESTAM HOLST StockholmTHE HOT STAMPPRESSBYRÅNÅKESTAM HOLST StockholmART BY CHANCEBONNIER ART GALLERYDDB STOCKHOLMTHE TRACK-LIST GUEST LISTBONNIER ART GALLERYDDB STOCKHOLMWHERE´S THE BEST GET-LAID-PLACE IN THE WORLD?LAFA, THE STOCKHOLM COUNTY AIDS PREVENTION PROGRAMMEESTER StockholmSWEDENS LARGEST ENERGY EXPERIMENTE.ONFORSMAN & BODENFORS GothenburgCV CAMPAIGNSITUATION STOCKHOLMINGO Stockholm
Fredrik Thambert
Ämnen i artikeln:
Cannes Lions