Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Reklam

Nioårig skejtare ska visa på Com Hems räckvidd

Publicerad: 14 Augusti 2017, 13:39

Foto: Faksimil

I Com Hems nya kampanj "Com Hem i varje vrå" ska det nioåriga skejtproffset Sky Brown visa på Com Hems testvinnande routerräckvidd.


Ämnen i artikeln:

Always FrankVizeumM&C SaatchiCom HemIndioReklam

I början av maj presenterade M&C Saatchi Com Hem-kampanjen "Com Hem till starkare upplevelser". Målet då var att visa på möjligheterna att se streamat material var du än befinner dig. I dag släpper M&C Saatchi nästa del i konceptet – "Com Hem i varje vrå".

I reklamfilmen får vi följa det nioåriga skejtproffset Sky Brown när hon tar sig runt på Los Angeles gator för att avsluta i hennes och lillebroderns träkoja.

Soundtrack till filmen är låten "Falcons" med Amanda Bergman, Bergman som under de senaste åren hörts i ett flertal reklamfilmer.

Huvudmedier är TV och online men kampanjen kommer även att gå i ett antal mobila takeovers, utomhus, dagspress, radio och bio.

Arbetsgrupp

Kund – Jonas Lundqvist/Åke Balfors

Byrå – M&C Saatchi

Art Director / Creative Director – Alexander Elers

Copywriter / Creative Director – Linda Elers

Strateg – Erika Fondin/Isa Sjosten

Projektledare – Bjarte Eide

Produktionsledare – Daniel Sundin

Original och design – Matilda Lindqvist, Daniel Köpman, Isabel Sawtelle

Byråproducent – Mattias Coldén, Always Frank

Produktionsbolag – Indio

Regissör – Emil Möller

Exekutiv Producent - Johan Lindström

Efterproduktion – Swiss

Mediabyrå – Vizeum

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.