Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

NK bjuder på sig själva

Publicerad: 17 september 2012, 11:56

NK:s nya herrmodekampanj.

Foto: Peter Gehrke / Adamsky

I sin nya kampanj ”Nordiska Kompaniet ger” ligger fokus på att inspirera människor att bjuda mer på sig själva. Bakom kampanjen står Garbergs.


Ämnen i artikeln:

Nordiska Kompaniet

I NK:s herrmodekampanj blandar man stilsäkert mode med en humoristisk  klackspark i form av överdimensionerade accessoarer och skämtartiklar.

Syftet är att visa att mode är ett expressivt uttrycksmedel för den som vill bjuda på sig själv.

Kampanjen går i tunnelbana, annonser och i varuhuset med start denna vecka.

Linus Fremin

Ämnen i artikeln:

Nordiska Kompaniet

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.