Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag27.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

NK blickar bort i nya vårkampanjen

Publicerad: 5 Mars 2013, 13:33

NK:s kampanj i tunnelbanan.

"Allting börjar någon annanstans" lyder budskapet i NK:s vårkampanj. Varuhuset vill få kunderna att hitta ny inspiration bakom alla kända varumärken.


Ämnen i artikeln:

Garbergs

Som vanligt när det gäller NK kommer vårkampanjen att synas i Stockholm tunnelbana. På bilden ovan skådas annonserna i 5-serie.

Temat i vår är att bjuda på en upptäcktsfärd. Förutom reklamkampanjen finns en ljudguide som är kopplat till varuhusets olika avdelningar. Den ska ta kunderna "bakom kulisserna till några av världens mest inspirerande varumärken".  Guiden, som finns att ladda hem på iTunes, innehåller intervjuer med bland annat Elles och Kings moderedaktörer.

Besökarna kan också ta del av guiden genom 18 olika ljudstationer i varuhuset.

Arbetsgrupp
Kund: Nordiska Kompaniet/ Karin Högman
Arbetsgrupp Garbergs: AD: Johan Wilde AD-assistent: Evelina Nevréus Copy: Johanna Reis, Per Forssberg, Produktionsledare: Cilla Beckeström, Elisabeth Philipsson Projektledare: Jan Lindforss Formgivare: Beatrice Sztanska Technical designer: Niclas Bergström
Samarbetspartners:
Fotograf: Joel Rhodin/AgentBauer
Fotoproducent: Helena Modin / Miine
Casting: Marcus Pettersson
Stylist: Marcus Söder/LinkDetails
Retusch&Repro: Linjepunkt
Mediabyrå: Joakim Regheim/Scream
Design skyltfönster och varuhus: JoannTanStudio
Ibeyostudio

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Garbergs

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.