Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

NK lyfter fram inredning

Publicerad: 4 oktober 2011, 06:32

Med den nya kampanjen vill man lyfta fram NK som en destination när det gäller inredning. Precis som i den tidigare ”stilbrottskampanjen” är det underliggande temat kunskap.


Ämnen i artikeln:

Garbergs

I NK:s senaste kampanj visade man på stilbrott men det underliggande budskapet var kunskap, och byggde på NK:s kommunikationsplattform som gäller fram till 2014. Alla NK:s höstaktiviteter kommer att ha det bakomliggande temat kunskap.

Med den nya kampanjen, som drar i gång här i veckan, vill man lyfta fram NK som ”en självklar destination när det gäller inredning”.

Förutom tavlor i tunnelbanan kommer man även att köra printannonser i SvD.

Arbetsgrupp

Kund: NK
Uppdragsgivare: Karin Högman / Camilla Wallander

Garbergs
AD: Johan Wilde, Lotta Mårlind, Malin Von Werder
Copy: Johanna Reis, Rebecka Osvald
Formgivare: Beatrice Sztanska
Produktionsledare: Cilla Beckeström
Projektledare: Jan Lindforss

Samarbetspartners:
Fotograf: Thomas Klementsson
Stylist / Scenograf: Martin Bergström
Fotoproduktion: Helena Modin Blomberg / NollArt
Repro: Linjepunkt
Mediebyrå: Scream/ Joakim Regeheim

Christian Ström

Ämnen i artikeln:

Garbergs

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.