Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Noll nomineringar i Glass

Publicerad: 18 juni 2017, 15:59

I fjol vann Forsman & Bodenfors det prestigefyllda priset Glass i Cannes Lions. I år har ingen svensk kampanj chans till pris.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions 2017Cannes LionsReklambyråer

Det prestigefyllda glaslejonet fick Forsman & Bodenfors i fjol för SK-II-kampanjen "Marriage Market Takeover". Priset går till kampanjer som skapar förändring i frågor som jämställdhet, fördomar och orättvisor.

Men i år får alltså ingen svensk byrå åka hem med ett glaslejon.

Yasmine Winberg

Chefredaktör och ansvarig utgivare

yasmine.winberg@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.