Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag29.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Nordea sponsrar Summerburst – igen

Publicerad: 7 Maj 2013, 12:08

Bankjätten Nordea är huvudsponsor av housefestivalen Summerburst för det andra året i rad. Biljetterna till festivalen är redan slutsålda, men Nordea ger ytterligare en ingång genom att låta kunderna tävla om biljetter varje dag under resten av maj. Kampanjen har gjorts av House of Radon.


Ämnen i artikeln:

NordeaSummerburstHouse of Radon

–  Summerburst är ett intressant event för oss där vi har möjlighet att  möta vår unga målgrupp på den plats där de befinner sig på, säger  Nordeas marknadschef Claes Tell i en kommentar.

Summerburst sker i Stockholm och Göteborg i juni och några av artisterna är David Guetta, Axwell och Otto Knows.

Det  finns bara ett problem. Biljetterna är redan slutsålda.

Nordea  erbjuder dock ytterligare en möjlighet och låter kunderna tävla om  biljetter varje dag under resten av maj.

Tävlingen går ut på att kunderna får gå in på Nordeas Facebook-sida för kampanjen och skapa egna posters för Summerburst.

Dessa ska sedan delas med deras vänner. Målgruppen för tävlingen är 18-28 år.
Nordea  går också upp med en film med budskapet Nordea är stolt sponsor av  Summerburst 2013 – Nedräkningen för Summerburst har börjat. Här finns  också information om tävlingen.
Tävlande får skapa hur många posters man vill. Det finns bara ett krav. Man måste vara Nordea-kund.

Karl-Johan Byttner

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.