Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

NPP tar hem miljonkontrakt

Publicerad: 7 januari 2011, 08:06

NPP Reklambyrå tar hem ett miljonkontrakt när man nyligen vann Tillväxtverkets pitch om att producera den webbaserade kundtidningen Tempo.


Ämnen i artikeln:

NPP Reklambyrå

Uppdraget, värderat till 1,1 miljoner kronor, går ut på att formgiva och producera ett första nummer av den webbaserade kundtidningen Tempo samt i ett senare skede även löpande produktion av tidningen. 

NPP, som funnits i närmare 40 år, har kontor i både  Stockholm, Örebro, Uppsala och Västerås. Bland de övriga kunderna syns Atlas Copco, Nerikes Allehanda  och Fonus.

Tero Marjamäki

Ämnen i artikeln:

NPP Reklambyrå

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.