Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Nu har Farfar vunnit det mesta med Diesel

Publicerad: 3 april 2008, 20:41

Kampanjen släpptes i januari 2007. Guldägget är kanske det sista priset den får, Farfars mångfaldigt belönade ”Heidies 15 Mb of Fame”. Farfar får även ett Silverägg för Björn Borg-sajten. Även Great Works och Acne tar hem silverägg.


Guldägg

Heidies – 15 MB of fame, Diesel, Farfar

Silverägg
The World's Greatest Dice Roll, Gnuf / Snowmen Solutions, Acne Creative
Absolut Machines, V&S Absolut Spirits, Great Works AB
Bjornborg.com, Björn Borg, Farfar

Diplom
Skidåkarbanner, Langley Travel, GOSS
Kmprmrd Fbr, BMW, Jung von Matt
Champion, Tele2, Forsman & Bodenfors
Gais Bonito, IFK Göteborg, ANR.BBDO
Resebevakaren, Ving/My Travel Sweden AB, Forsman & Bodenfors
Barnförkylningsorkestern, Apoteket, Forsman & Bodenfors
Le Courage, Stella Artois - InBev, Lowe Brindfors
Sovrum, IKEA, Forsman & Bodenfors
Boten Andy, Telia Sonera, Daddy

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.