Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag06.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Ny cd på B-reel

Publicerad: 11 Augusti 2010, 09:42

Produktionbolaget B-reel värvar en ny cd: Thomas Larsson, senast på Digital DIrector på DDB Stockholm. – Vi är otroligt glada att Thomas ville komma tillbaka till produktionssidan och att han valde oss. Det är en stark kreativ förstärkning för oss som gör att vi nu kan bidra ännu mera till att göra de bästa produktionerna i Sverige och Norden, säger Pelle Nilsson, exekutiv producent på B-reel.


Ämnen i artikeln:

B-Reel

Thomas Larsson, senast på DDB Stockholm väljer att gå över till produktionssidan, B-reel. Innan tiden på DDB var Thomas Larsson flera år web director på King där han bland annat gjorde den mångfaldigt prisbelönta kampanjen för ICA Ecodance. Thomas Larsson var även en av de som var med och byggde upp Dallas Interactive.

På B-reels Stockholmskontor bildar han cd-par med Lars Bjurman.
– Jag har länge varit sugen på att komma närmare själva hantverket och produktionen och tycker att det ska bli både utmanande och spänannde att plötsligt ny ta emot beställningen istället för att beställa, säger Thomas Larsson i en kommentar.

Utöver Thomas Larsson har även B-reel anställt Robert Järvi som ny utvecklare, senast på Farfar där han var med och bland annat gjorde den prisbelönta Nokia Signpost.

Tero Marjamäki

Ämnen i artikeln:

B-Reel

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.