Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Ny ERA med SWE

Publicerad: 15 november 2013, 10:33

Bild från vänster: Johan Skogh - copywriter SWE, Jens Broström - marknadschef ERA, Christina Ericson - projektledare SWE.

Foto: Pressbild.

Mäklarkedjan ERA ökade försäljningen med 22 procent under 2012. Kedjan har vuxit med 16 kontor i år planen är ytterligare tillväxt innan årets slut. Mäklarkedjan inleder nu ett samarbete med SWE.


Ämnen i artikeln:

SWE

SWE ska hjälpa ERA med alltifrån traditionell bostadsannonsering till kampanjer för att locka de bästa mäklarna till kedjan.

–  De har lång erfarenhet av fastighetsmäkleri, samtidigt som de gillar  att tänka i nya banor och utmana både mig och sig själva, säger Jens  Broström marknadschef på ERA.

– Och vi ser fram emot att följa och utveckla ERA till en ännu starkare position, säger Christina Ericson, ansvarig projektledare på SWE i en kommentar.

Arbetsgrupp SWE:
Johan Skogh, copywriter
Ann-Marie Wessman, ad
Lillemor Rönnbäck, designer
Bitte Söderlind, produktionsledare
Christina Ericson, projektledare

Beställare ERA:
Jens Broström, marknadschef

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

SWE

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.