Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag08.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Ny film kan bli klassiker

Publicerad: 1 Februari 2011, 07:28

Wieden & Kennedy London gjorde en av 00-talets bästa reklamfilmer med Grr för Honda. Nu har byrån gjort en ny Honda-film som kan bi en klassiker.


Ämnen i artikeln:

Wieden + KennedyHonda

</div><p>Den prisade <a href="http:// http//www.bestofthe2000s.com/videopopup10.html" target="_self">Grrr</a> från 2005 var en animerad film där dieselmotorer flög mellan regnbågarna.</p><p>Nya This Unpredictable Life är gjord i en Pixar-lik animationsstil. Det är inte många bilar i filmen som enkelt uttryckt är mer en svindlande odyssé över livet. Slutsatsen är att Honda Jazz har utrymme för livets oväntade infall.</p><p>Men W&amp;K har inte bara gjort reklamfilm utan även en iPhoneapp, kallad Honda Jazz och är gratis att ladda ned, som via ljudigenkänning kan fånga<a href="http://www.youtube.com/watch?v=UbDYdjhnfEg&amp;feature=player_embedded" target="_self"> figurerna</a> i reklamfilmen för att sedan leka med dem i mobilen. </p>

Billy Andersson

Redaktör magasin

billy.andersson@resume.se

Ämnen i artikeln:

Wieden + KennedyHonda

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.