Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag31.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Ny kampanj för Situation Stockholm

Publicerad: 27 Januari 2010, 15:03

Situation Stockholm går ut i en ny stor kampanj. Syftet är att lyfta fram den omgörning tidningen gjort innehållsmässigt.


Ämnen i artikeln:

Kampanjer på GSituation Stockholm

– I kampanjen flyttar vi fokus ännu tydligare från säljare till tidningen, säger Pia Laestadius, vd för Situation Sthlm och fortsätter.
– Tidigare har säljarna stått i centrum, och tidningen i sig har hamnat lite i skymundan. Under 2009 förändrade vi innehållet. Tidningen är Stockholmssnävare med en lite ljusare ton. Vi har också flyttat om sektioner och gjort det tydligare var saker och ting slutar i tidningen.

Nästa vecka går kampanjen upp. Fotograf är Frank Aschberg.
– Vi har jobbat mycket med bilder, tänkta att visa de olika sidor som finns i Stockholm, säger Ulf Stolt, chefredaktör.

Fakta

Kund: Situation STHLM
Byrå: Stenström Red Cell
Uppdragsgivare: Vd Pia Laestadius och chefredaktör Ulf på Situation Sthlm
Arbetsgrupp: Produktionsledare Patricia Sundberg, projektledare Kristian Florell, ad Magnus Jacobsson, copy Lasse Linder, faktorLars Nordling

Tero Marjamäki

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.