Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Ny kampanj från John Doe

Publicerad: 28 Mars 2011, 08:33

Kista Galleria går ut med en ny kampanj, ”Lite mer av allt”. I kampanjen, som är framtagen av John Doe Worldwide, vill man framhålla gallerian höga ambitionsnivå. – De har en otrolig drivkraft, säger Janne Strandberg, projektledare på John Doe Worldwide till Resume.se


Ämnen i artikeln:

John Doe Worldwide

Kampanjen, och reklamfilmerna, bygger på Kista Gallerias höga ambitionsnivå och vilja att förfina och förnya sig.
– Problemet med köpcentrum är att de ofta har väldigt lika erbjudanden. Det vi tagit fasta på i kampanjen är Kista Gallerias höga ambitioner och drivkraft, säger Janne Strandberg.

Grundkonceptet, ”Lite mer av allt”, kommer också anpassas till olika kampanjer från gallerian.
– Ibland kommer det att vara generellt och andra gånger kommer det att vara riktat mot till exempel vårmode och liknande.

Förutom reklamfilmerna, som kommer att gå i TV4, kommer man även att köra kampanjen i onlinereklam och DR-aktiviteter.

Se filmerna här nedan.

Arbetsgrupp

Arbetsgrupp John Doe Worldwide:

Janne Strandberg, projektledare

Christoffer Lundström, copywriter

Johan Bränström, art director

Anders Mjöbring webbproducent

Ellinor Skölde, produktionsledare

Anders Modé, original

Kista Galleria

Linda Estenthal, marknadschef

Johanna Rydén

Produktionsbolag - Folke Film

Tobias Bergman, regissör

Marie Brusewitz, producent

Kim Buisson, producent

John Strandh, fotograf

Foto – New Blood Agency
Knotan, fotograf

Tekla Knaust, stylist

Mediabyrå

Tre Kronor

Christian Ström

Ämnen i artikeln:

John Doe Worldwide

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.