Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag25.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Ny storkund för Doberman

Publicerad: 10 December 2010, 13:02

Samhall upplever att många har fördomar om dem. Med Doberman och ett vassare utnyttjande av digitala tjänster vill de ändra på det. – Det här är ett stort prestigeuppdrag, säger Lisa Lindström vd på Doberman.


Behöver inte sticka svansen mellan benen. Lisa Lindström och de andra på Doberman kan fira en ny storkund.

Doberman ska hjälpa Samhall med allt från design till strategi inom det digitala området.

– Samhall har ett attraktivt erbjudande, men många av våra potentiella kunder har ännu inte upptäckt detta. En del har en rent fördomsfull bild av Samhall. För att ändra på detta behöver vi bland annat använda digitala tjänster effektivare. Doberman ska hjälpa oss att ta ett helhetsgrepp, säger Mats Eliasson, marknadsdirektör i Samhall.

Samarbetet ses som långsiktigt och ger Doberman en storkund med 20 000 anställda på 250 orter.

– Det här är ett stort prestigeuppdrag! Samhall är ett av Sveriges största företag och utan tvekan ett av de mest intressanta tjänsteaktörer vi har i landet. Vi hoppas kunna bidra till deras utveckling med vår kombinerade kunskap inom tjänsteinnovation och digital design, säger Lisa Lindström, VD på Doberman.

Ove Gustafsson

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.