Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Nya kakorna som ska göra allt bättre

Publicerad: 20 mars 2014, 09:34

Bild från en av filmerna.

Om något går på tok – då blir kakorna till kaffet räddningen. Göteborgs pch reklambyrån Åkestam Holst Promenad lanserar en ny kakserie med devisen: ”Allt blir bättre med en kaka”.


Ämnen i artikeln:

Åkestam Holst

De nya reklamfilmerna marknadsför Göteborgs Cookies – en ny serie kakor för vuxenfikat.

– Genom att belysa vardagstrubbel med humor och värme vill vi ge Sverige fler anledningar att ta en kaka till kaffet, säger Rebecka Edling, brand manager på Göteborgs.

Arbetsgrupp
Uppdragsgivare: Rebecka Edling, brandmanager & Jenny Nilsson, marknadschef OrklaConfectionary & Snacks Sverige
AD/Copy: Annika Trangius & Wilhelmina Gabriele
PL: Magnus Hamberg
Produktionsledare: Linda Rosenberg
Produktionsbolag: Colony/Palladium Film
Regissör: Patrik Edlund

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

Åkestam Holst

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.