Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Ogilvy och King har chans i Outdoor

Publicerad: 22 juni 2009, 07:24

Hela 15 svenska bidrag tar sig in på shortlist i Outdoor.
Men det är bara två byråer och lika många kampanjer som har vinstchans.


Ämnen i artikeln:

OgilvyKingCannes Lions

King har tagit sig in med fem platser på shortlist. Alla är för Åhléns och tävlar i samma kategori – Retail Stores.

Ogilvy tävlar med den Guldäggsbelönade FN-kampanjen. Den har fått hela 10 platser på shortlist i kategorin Fundraising and Appeals.

Ladda ner hela shorlist nedan.

Outdoor Shortlist

Tobias Rydergren

Ämnen i artikeln:

OgilvyKingCannes Lions

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.