Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Olycklig kärlek möter betalningslösningar i iZettles nya kampanj

Publicerad: 9 oktober 2017, 08:01

I en ny pop art-influerad kampanj vill iZettle lyfta sina produkter bortom kortläsaren.


Ämnen i artikeln:

IZettleReklam

De allra flesta förknippar kanske iZettle med deras kortläsare som används av många restauranger och mobila entrepenörer. I en ny kampanj vill de få kunder att uppmärksamma deras produktutbut bortom kortläsaren.

– Många associerar oss fortfarande bara med vår kortläsare men idag kan vi hjälpa småföretag med allt från betalningslösningar och kassasystem till fakturor och finansiering. Med den här kampanjen vill vi visa hur vi kan stötta våra användare och precis som iZettle har den digitalt fokus och mycket personlighet, säger Edgar Rouwenhorst, marknadschef på iZettle.

Kampanjen, som i Sverige kommer visas i sociala medier, är framtagen av iZettles egna marknadsteam i samarbete med produktionsbolaget Unreel. Fotograf är Carl-Johan Paulin.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Ämnen i artikeln:

IZettleReklam

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.