Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Onanisuccén

Publicerad: 22 februari 2010, 11:48

I såväl Sverige som internationellt har antalet unika besökare för Arvikafestivalens reklamfilm fullkomligen exploderat.


– Enligt uppgifter som vi har fått från Google Analytics har trafiken varit enorm både från Sverige och internationellt, säger Jonas Linné, kommunikationschef på Arvikafestivalen.

I reklamfilmen syns en tjej onanerandes framför kameran. Ett axplock av besökarantalet under kampanjperioden visar på besökare ifrån flera delar av världen, bland annat  : 50000 i Brasilien, 40 000 i Belgien, 43000 i Holland, 64 000 i Danmark, 59000 i Norge, 30000 i Finland, 3000 i USA, 200 i Turkiet, 300 i Kina och 10 000 i Tyskland.
– Tack vare denna reklamfilm kommer vi i år att få besökare från hela världen till Arvikafestivalen. Det är en enorm reklamsucce, avslutar Linné

Daniel Nilsson

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.