Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag12.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Oriflame storsatsar med Elin Kling

Publicerad: 27 Januari 2014, 21:57

Elin Kling.

Foto: Reklambild Oriflame.

Oriflame lanserar ett nytt makeup-varumärke, The ONE, under pågående Mercedes-Benz Fashion Week i Stockholm. Affischnamnet: Elin Kling.


Ämnen i artikeln:

Elin KlingOriflame

Lanseringen av The ONE blir den största någonsin i Oriflames historia.

Då får modeprofilen, entreprenören och modechefen för StyleBy, Elin Kling, huvudrollen. Hon blir global ambassadör för The ONE Collective – en skara inflytelserika trendsättare, kopplade till lanseringen av makeup-varumärket The ONE.

Samarbetet tycks inte vara något problem för Elin Kling, trots att hon är modechef för en mode- och skönhetstidning som förväntas vara neutral.

– Det är en ära att få vara den globala  ambassadören för Oriflame, ett företag som jag verkligen beundrar för  dess värderingar och kunskap inom skönhet. Jag ser fram emot att  inspirera Oriflames kunder världen över genom att dela med mig av min  kreativitet och expertis, säger Elin Kling, i ett pressmeddelande.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

Elin KlingOriflame

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.