Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag28.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Orlando Bloom och Katy Perry annonserar födsel i reklamsamarbete

Publicerad: 27 Augusti 2020, 08:51

Kändisfödslar får ofta stort genomslag i media, vilket Unicef tagit fasta på i ett nytt samarbete med kändisparet Katy Perry och Orlando Bloom. När paret nu fått sitt första barn annonseras ankomsten på Unicefs Instagramkonto, med en uppmaning om att donera pengar.


Ämnen i artikeln:

Influencer marketing

”Välkommen till världen, Daisy Dove Bloom! Vi är stolta över att introducera Goodwill-ambassadörerna Katy Perry och Orlando Blooms nya knippe av glädje.”

Så går att läsa i ett inlägg på FN:s barnfond Unicefs Instagramsida publicerat under torsdagen. 

Det är därmed via Unicef Instagramkonto som födseln av artisten Katy Perry och skådespelaren Orlando Blooms första barn annonseras. I samma inlägg avslöjas också att kändisparet är nya ambassadörer för barnfond, för att stötta deras arbete för säkra förlossningar. 

”För att fira det hjärta vår dotter redan har, har vi satt upp en donationssida för att fira DDB:s ankomst. Genom att stötta Unicef kan du stötta en säker start på livet och en mer hälsosam värld för varje barn. Vi hoppas att ditt hjärta kan blomstra genom generositet”, står i slutet av inlägget som också uppmanar läsaren att gå in på länken i Unicef:s profil för att donera. 

Julia V. Caesar

Reporter

julia.v.caesar@resume.se

Ämnen i artikeln:

Influencer marketing

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.