Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag23.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Över 30 miljoner visningar för Portmans Dior-kampanj

Publicerad: 25 September 2017, 13:54

Foto: Faksimil

Massivt intresse för Diors senaste kampanj med Natalie Portman.


Ämnen i artikeln:

Reklam

På knappt en månad har modehuset Diors kampanj för parfymen "MISS DIOR" samlat ihop över 30 miljoner visningar på YouTube, det är dock oklart hur många av dem som är köpta.

Kampanjen kretsar kring skådespelerskan Natalie Portman. I filmen ses en nyförälskad Portman virvla omkring till tonerna av Sias hit "Chandelier".

Redan för två år sedan gjorde Portman succé för Dior i kampanj för samma parfym. I den syns den amerikansk-israeliska skådespelerskan nobba sin brudgum vid altaret och storma iväg i en helikopter.

– Jag minns att jag som tonåring tyckte att allt kring Dior var så chict. När jag jobbade på filmen The Professional fick jag en flaska parfym och den var så fantastisk att jag aldrig ville att den skulle ta slut, berättar Portman för Vogue.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Ämnen i artikeln:

Reklam

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.