Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 25 september 2017, 13:54
Foto: Faksimil
Massivt intresse för Diors senaste kampanj med Natalie Portman.
Ämnen i artikeln:
ReklamPå knappt en månad har modehuset Diors kampanj för parfymen "MISS DIOR" samlat ihop över 30 miljoner visningar på YouTube, det är dock oklart hur många av dem som är köpta.
Kampanjen kretsar kring skådespelerskan Natalie Portman. I filmen ses en nyförälskad Portman virvla omkring till tonerna av Sias hit "Chandelier".
Redan för två år sedan gjorde Portman succé för Dior i kampanj för samma parfym. I den syns den amerikansk-israeliska skådespelerskan nobba sin brudgum vid altaret och storma iväg i en helikopter.
– Jag minns att jag som tonåring tyckte att allt kring Dior var så chict. När jag jobbade på filmen The Professional fick jag en flaska parfym och den var så fantastisk att jag aldrig ville att den skulle ta slut, berättar Portman för Vogue.
Ämnen i artikeln:
Reklam