Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag31.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Oxys bekänner färg

Publicerad: 6 Juni 2013, 20:55

Webbyrån Oxys har fått i uppdrag att utveckla och stärka Coloramas digitala kommunikation.


Ämnen i artikeln:

Colorama

Uppdraget, som Oxys vann efter en pitch, går ut på att skapa en digital strategi och att bygga om färgfackhandeln Coloramas sajt för att öka försäljningen i Coloramas butiker.

–      Vi är stolta över att få jobba med ett så etablerat varumärke som Colorama. Vi ser det som ett erkännande för vår modell, att med tydliga ramar och på kort tid ta fram affärsdrivna, digitala lösningar. Hela teamet är enormt stolta över Coloramas förtroende, säger Olle Lidbom, vd på Oxys.

Colorama, med huvudkontor i Malmö, har 175 butiker  runt om i Sverige.

Oxys, som grundades 2011, har 6 heltidsansställda och omsätter 7 miljoner kronor i år år. Stora  kunder är Feelgood, Sveriges Ingenjörer, Smartbear och Forskning &  framsteg.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

Colorama

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.