Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 21 september 2010, 11:32
Nystartade byrån Roy Jacobs står bakom kampanjen för hälsosajten som DN gör i samarbete med Motimate. Här är filmen som visar hur det gick till.
Ämnen i artikeln:
Paolo RobertoSom Resume.se tidigare har berättat startar DN söndag en ny mobiltjänst i samarbete med hälsosajten Motimate. Satsningen är ett komplement till den övriga hälso- och livsstilsbevakningen som syns mycket i söndagsbilagan.
Bakom den nya kampanjen står en ny byrå som heter Roy Jacobs, med cd:n Jacob Eriksson och affärsutvecklaren Roy Nader.
Huvudpersonen i kampanjen är Paolo Roberto, som också är en av sajtens träningsexperter.
– Vi hade roligt när vi gjorde det, kunden blev riktigt nöjd, bilderna vart precis som de skulle, Jacob fick slita arslet av sig. Några sista ord kanske, ”We want you for Roy Jacobs”, säger Roy Nader i filmen.
Resume.se har utan framgång sökt de båda för en kommentar.
Fredrik Thambert
Ämnen i artikeln:
Paolo Roberto