Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag09.03.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Partyträning för Björn Borg

Publicerad: 1 Oktober 2012, 10:47

En bild från kampanjen.

I nya kampanjen samarbetar Björn Borg med party- och träningsentusiasten Ron Allen för att lansera sportklädeskollektion Apparel.


Ämnen i artikeln:

Björn Borg

Ron Allen har utvecklat ett träningsprogram för Björn Borg som skapar  den perfekta kroppen utan att kompromissa på festandet. Detta ska  kommunicera modeföretagets sportklädeskollektion Apparel för AW12.

– Ron Allen är en färgstark, kul och entusiastisk kille som inte tar sig  själv på allt för stort allvar. Det tycker vi är värt att uppmuntra,  säger Jonas Lindberg-Nyvang, global marketing communications manager på  Björn Borg i en kommentar.

Ron Allens träningsövningar finns tillgängliga på videor och giffar på  kampanjsajten, där besökarna även får möjligheten  att ladda upp sina egna bästa party training-övningar med chans att  vinna en personlig tränare under ett helt år samt utvalda träningskläder  från Björn Borg Apparels AW12-kollektion.

Kampanjen är ett samarbete mellan Björn Borg, Ron Allen, nya iOS-appen  Loopcam, svenska reklambyrån Made to Order och digitala byrån Britny.

Linus Fremin

Ämnen i artikeln:

Björn Borg

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.