Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 1 Oktober 2012, 10:47
En bild från kampanjen.
I nya kampanjen samarbetar Björn Borg med party- och träningsentusiasten Ron Allen för att lansera sportklädeskollektion Apparel.
Ämnen i artikeln:
Björn BorgRon Allen har utvecklat ett träningsprogram för Björn Borg som skapar den perfekta kroppen utan att kompromissa på festandet. Detta ska kommunicera modeföretagets sportklädeskollektion Apparel för AW12.
– Ron Allen är en färgstark, kul och entusiastisk kille som inte tar sig själv på allt för stort allvar. Det tycker vi är värt att uppmuntra, säger Jonas Lindberg-Nyvang, global marketing communications manager på Björn Borg i en kommentar.
Ron Allens träningsövningar finns tillgängliga på videor och giffar på kampanjsajten, där besökarna även får möjligheten att ladda upp sina egna bästa party training-övningar med chans att vinna en personlig tränare under ett helt år samt utvalda träningskläder från Björn Borg Apparels AW12-kollektion.
Kampanjen är ett samarbete mellan Björn Borg, Ron Allen, nya iOS-appen Loopcam, svenska reklambyrån Made to Order och digitala byrån Britny.
Linus Fremin
Ämnen i artikeln:
Björn Borg