Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag07.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Patti Smith, Åkestam Holst och B-Reel föreläser i Cannes

Publicerad: 7 April 2011, 11:27

Jeffrey Katzenberg på Dreamworks ska prata om tillståndet i media med sir Martin Sorrell medan Patti Smith berättar om kreativitet. Även Åkestam Holst och B-Reel ska ha seminarier. Seminarieprogrammet för Cannes Lions har kommit.


Ämnen i artikeln:

B-ReelMartin CedergrenCannes LionsCannes

Patti Smith.

Om man inte festar, nätverkare eller tar emot priser finns det en hel del att göra under Cannes Lions.

Det går att läsa i Cannes Lions seminarieprogram.

Under sju dagar har reklamfestivalen tryckt in 55 tillställningar. Spännvidden på seminarierna är stor. En dag ska Time Warners vd Jeff Bewkes tillsammans med CNN:s Piers Morgan förklara för reklamare hur man gör tv medan Martin Cedergren förklarar hur Åkestam Holst gör användbar reklam och B-Reel ska berätta om reklamen 2012.

Men årets intressantaste seminarium blir efter lunch på fredagen då Grey Groups kreative chef Tim Mellors ska prata med Patti Smith om hennes karriär och kreativitet.

Åkestam Holst, Useful Advertising

B-Reel, Digital Schmigital for 2012

Hela programet hittar du här

Billy Andersson

Redaktör magasin

billy.andersson@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.