Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag26.02.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Pepsi väljer Society 46

Publicerad: 17 Oktober 2012, 09:46

Pepsi har valt Society 46, som Nakeds grundare Johan Falk och Fredrik Svensson nyss gick till, som sin digitala byrå för Norden.


Ämnen i artikeln:

Society 46

Society 46 gjorde tillsammans med Åkestam Holst den globalt  uppmärksammade kampanjen “The Sound of Football” som vunnit bland annat  en Webby Award, Guldägget och flera andra internationella priser.

– Huvudorsaken till att jag har valt att ingå detta samarbete är Society  46 förmåga att skapa digitala lösningar som inte bara löser  kommunikativa utmaningar utan verkligen påverkar konsumenter och  förändrar hur de upplever varumärken. De har imponerat mig med deras  kreativitet och tekniska kompetens. Vi ser med spänning fram mot hur  deras innovationsförmåga kommer att hjälpa oss att fortsätta bygga  relationer med vår målgrupp” säger Sofia Gullholm, Nordic Marketing  Manager på Pepsi i en kommentar.

Som Resumé tidigare avslöjade knöt Society 46 nyligen till sig  Naked-grundarna Fredrik Svensson och Johan Falk som storägare och de  kommer nu att fortsätta att rekrytera för att hantera ett flertal nya  projekt och kunder som är på väg in.

Linus Fremin

Ämnen i artikeln:

Society 46

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.