Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Perfect Fools värvar duo från Farfar

Publicerad: 8 april 2010, 14:18

Här är Perfect Fools senaste förstärkningar: Magnus Eriksson, copywriter, och Marielle Lundqvist, executive producer. Båda hämtas från hårt brandskattade konkurrenten Farfar.


Ämnen i artikeln:

Patrick Gardner

Magnus Eriksson och Marielle Lundqvist.

Farfar drabbades av massavhopp efter Matias Palm-Jensens exit från byrån.

Nu är det klart att Farfar tappar två medarbetare till en annan webbyrå – Perfect Fools.

Det handlar om Magnus Eriksson, copywriter, som jobbat med kunder som Dickies och Comviq, samt Marielle Lundqvist, executive producer, som ansvarat för Diesel (däribland hyllade och prisbelönta Diesel-kampanjen Heidies), Nivea, Nokia och Swatch.

Duon tackade ja till Perfect Fools erbjudande redan innan Matias Palm-Jensen lämnade Farfar.

Perfect Fools vd Patrick Gardner är mycket nöjd med värvningarna. Han meddelar att han ser Magnus Eriksson och Marielle Lundqvist som internationella topptalanger.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

Patrick Gardner

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.