Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag11.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Reklam

Pinsammast vinner

Publicerad: 1 Oktober 2010, 13:49

Virgin America riktar sig mot den allra mest pinsamma målgruppen i sin nya kampanj. Pinsammast får gå på fest med sir Richard Branson.


Ämnen i artikeln:

Richard Branson

De flesta vill ha unga, coola och köpstarka som konsumenter. Eller vilket fall att målgruppen ska känna sig ung, cool och köpstark.

Sedan finns det de som har lite självdistans och humor. Som flygbolaget Virgin America.

I och med att bolaget börjar flyga mot Orlando i februari har man dragit igång en ny kampanj med partnern Awkward Family Photos.

Fram till den 5 oktober får de som laddart upp sina mest pinsamma familjesemesterbilder på kampanjsajten automatiskt 33,3 procent i rabatt på sina biljetter till Orlando.

De skickat in de allra mest pinsamma bilderna vinner en tur och returbiljett.

I en specialkampanj i Kalifornien vinner den pinsammaste familjen, eller i vilket fall den pinsammaste semesterbilden, en resa till Orlando där Virgins ägare Richard Branson har fest.

Upplagt för ännu mer pinsamma familjesemesterbilder.

Den som inte vinner kan roa sig på den alltid lika underhållande Awkward Family Photos.

Billy Andersson

Redaktör magasin

billy.andersson@resume.se

Ämnen i artikeln:

Richard Branson

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.