Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Reklam
Publicerad: 1 oktober 2010, 13:49
Virgin America riktar sig mot den allra mest pinsamma målgruppen i sin nya kampanj. Pinsammast får gå på fest med sir Richard Branson.
Ämnen i artikeln:
Richard BransonDe flesta vill ha unga, coola och köpstarka som konsumenter. Eller vilket fall att målgruppen ska känna sig ung, cool och köpstark.
Sedan finns det de som har lite självdistans och humor. Som flygbolaget Virgin America.
I och med att bolaget börjar flyga mot Orlando i februari har man dragit igång en ny kampanj med partnern Awkward Family Photos.
Fram till den 5 oktober får de som laddart upp sina mest pinsamma familjesemesterbilder på kampanjsajten automatiskt 33,3 procent i rabatt på sina biljetter till Orlando.
De skickat in de allra mest pinsamma bilderna vinner en tur och returbiljett.
I en specialkampanj i Kalifornien vinner den pinsammaste familjen, eller i vilket fall den pinsammaste semesterbilden, en resa till Orlando där Virgins ägare Richard Branson har fest.
Upplagt för ännu mer pinsamma familjesemesterbilder.
Den som inte vinner kan roa sig på den alltid lika underhållande Awkward Family Photos.
Ämnen i artikeln:
Richard Branson