Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Plattan i mattan för Ord & Bild

Publicerad: 16 maj 2012, 11:32

Foto: Colourbox.

Reklambyrån Ord & Bild gasar på med kunden Rally Sweden som tidigare hette Svenska Rallyt.


Ämnen i artikeln:

Ord&Bild

Rally Sweden är ett stort  sportevenemang med 230 000 besökare. Rallyt sänds på TV i 186 länder med  mer än 45 miljoner TV-tittare. Rallyt har av FIA fått utmärkelsen som  det bäst marknadsförda VM-rallyt i VM-serien WRC.

Nu får Ord & Bild förlängt kontrakt.

– Vi  har efter noga övervägande valt att fortsätta vårt samarbete med  Ord&bild reklambyrå. De har varit med oss under lång tid men det var  ingen självklarhet att det skulle bli så även framöver. Dock så visar  de på bäst förståelse både strategiskt och kreativt  för vad vi står  inför, säger Glenn Olsson, vd på Svenska rallyt AB och Rally Sweden.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

Ord&Bild

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.