söndag26 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Plattan i mattan för Ord & Bild

Publicerad: 16 maj 2012, 11:32

Foto: Colourbox.

Reklambyrån Ord & Bild gasar på med kunden Rally Sweden som tidigare hette Svenska Rallyt.

Ämnen i artikeln:

Ord&Bild

MH

Magnus Helander


Rally Sweden är ett stort  sportevenemang med 230 000 besökare. Rallyt sänds på TV i 186 länder med  mer än 45 miljoner TV-tittare. Rallyt har av FIA fått utmärkelsen som  det bäst marknadsförda VM-rallyt i VM-serien WRC.

Nu får Ord & Bild förlängt kontrakt.

– Vi  har efter noga övervägande valt att fortsätta vårt samarbete med  Ord&bild reklambyrå. De har varit med oss under lång tid men det var  ingen självklarhet att det skulle bli så även framöver. Dock så visar  de på bäst förståelse både strategiskt och kreativt  för vad vi står  inför, säger Glenn Olsson, vd på Svenska rallyt AB och Rally Sweden.

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev