Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Reklam

Pool blir del av O´Learys storsatsning

Publicerad: 11 november 2013, 14:16

Pools team.

O´Learys har öppnat en av Europas största sportbarer – O´Learys Tolv Sthlm vid Tele2-Arena.


Ämnen i artikeln:

Pool

Pool ska arbeta med varumärket som kallas Local Market.

Pool ska inte bara  arbeta med det som blir O´Learys största restaurang hittills Tolv Sthlm,  utan även med varumärken som O´Learys Norrtull, Couscous och Holy  Monkey.

– Det känns helt rätt att fokusera på upplevelser och börja  arbeta med den kommunikation som Pool står för, säger Henrik Hermansson,  vd på Local Market i en kommentar.

Den första kampanjen består av en digital tjänst som introducerades i samband med premiären den 26 oktober.

Martin  Ridderfors, Strategy Director på Pool, menar att det finns goda  förutsättningar för att skapa smart och effektiv kommunikation.

Dels för  att varumärket är både välkänt och omtyckt, dels för att det öppnar för  innovativa lösningar.

– O’Learys känns som ett väldigt roligt  varumärke att jobba med, säger Martin Ridderfors, Strategy Director på  Pool i en kommentar.

Arbetsgrupp Pool:
Martin Ridderfors, strateg
Rebecca Sellei, projektledare
Ulf Rönnbäck, copywriter
PJ Lindqvist, Art Director
Eva Inde, produktionsledare

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

Pool

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.